Dauguma kompanijų nieko nežino apie domenų pakeitimus

Atliktas tyrimas parodė, jog net du trečdaliai įmonių nežino, ar kitais metais, liberalizavus interneto domenus, vietoj įprastų domenų galūnių, tokių kaip „.com“, „.org“ ar „.net“, galės naudoti savo pavadinimą.

Šis pakeitimas leistų kompanijoms, tokioms kaip „Nike“ arba „Microsoft“, valdyti savo domenus ir geriau išnaudoti prekių ženklus. „Jeigu būtų galima turėti domeno galūnę „.nike“, tai būtų galima sukurti realių ir konkrečių firminių tinklapių, pavyzdžiui, „running.nike“, „runlondon.nike“ ir t.t.“, - sakė domenus registruojančios kompanijos „Gandi.net“ vadovas Joe White.

Interneto vardų sričių sistemą prižiūrinti JAV organizacija ICANN („The Internet Corporation for Assigned Names and Numbers“) jau kitų metų pradžioje tikisi pradėti priiminėti paraiškas dėl naujų aukščiausio lygio domenų. Tačiau „Gandi.net“ tyrimas atskleidė, jog dauguma kompanijų nieko nežino apie šiuos planus. „Su šiuo pakeitimu dar nėra susipažinusios kompanijos ir vartotojai, - sakė Joe White. – Tačiau kompanijos, kurios yra girdėjusios apie šiuos planus, mato gana įdomių perspektyvų“.

„Paraiškas iš pradžių teiks didžiosios kompanijos ir organizacijos, nes tai kainuos net 185 000 dolerių“, - teigė „The Future Laboratory“ Strategijos ir įžvalgos direktorius Tom Savigar. ICANN tikisi, kad per pirmąjį ketvirtį bus gauta 300 - 500 paraiškų. „Didelės tarptautinės kompanijos skubės, siekdamos užsiimti kuo daugiau vietos internete, - sakė Tom Savigar. – Domeno turėjimas gali užtikrinti didesnį patikimumą ir pripažinimą“. Tuo tarpu mažesnės kompanijos galės naudoti specifines domeno galūnes, susijusias su sektoriumi arba geografine vieta, pavyzdžiui, „.london“ arba „.paris“. „The Future Laboratory“ atliktame tyrime dalyvavo 100 elektroninės komercijos vadovų: 50 vadovų buvo iš didelių kompanijų ir 50 iš mažų bei vidutinių įmonių.

   

Facebook komentarai