DEAC padidina paslaugų eksporto apimtis

Metu, kai Latvijos liaudies ūkio sanavimui reikšmingas kiekvienos įmonės indėlis į išorinės prekybos balanso gerinimą, didžiausias Latvijos duomenų centrų operatorius – DEAC iš esmės padidino suteiktų paslaugų eksporto apimtis. Per pirmuosius 6 šių metų mėnesius DEAC suteiktų paslaugų eksporto apimtis padidėjo 72%, palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Paskirsčius pagal valstybes, didžiausias paslaugų paklausos padidėjimas buvo stebimas Suomijoje (45%), Estijoje (8%), Lietuvoje (6%) ir Nyderlanduose (5%). DEAC rado klientų ir šalyse, kuriose įmonė iki šiol neteikė paslaugų. DEAC duomenų centrų paslaugomis pradėjo naudotis klientai Slovakijoje, Švedijoje, Ispanijoje ir Rusijoje. Anksčiau DEAC duomenų centrų paslaugas eksportavo klientams į daugiau kaip 20 pasaulio šalių. Didžiausia eksporto paklausa pasižyminčios valstybės yra Suomija, Nyderlandai, Lietuva ir Islandija.

Šiais metais DEAC daug dirbo, plečiant klientams siūlomas paslaugas – tiek didinant jau teikiamų paslaugų įvairovę, tiek įdiegiant naujas. „Per pastarąjį pusmetį DEAC paslaugų asortimentą papildė tokios paslaugos, kaip duomenų saugojimo paslauga (Storage as a Service) ir duomenų replikavimas. Modernizuojant duomenų centro infrastruktūrą, plėtėme ir virtualiųjų serverių sprendimų teikiamas galimybes. “Užsienio klientus, net Ispanijos telekomunikacijų kompaniją „Telefonica“, neseniai tapusią DEAC klientu, traukia mūsų iki šiol teiktos bei naujos paslaugos,” apie eksporto padidėjimo priežastis pasakoja DEAC valdybos pirmininkas Andris Gailītis.

Andris Gailītis nurodo, kad eksportuoti galima ne tik prekes, kaip paprastai priimta manyti. Latvijoje nepelnytai pamirštas ir paslaugų eksportas, tame tarpe - įvairių informacijos technologijų įmonių teikiamos paslaugos. Beje, Latvijos IT įmonės gali eksportuoti ne tik programinę įrangą. „Užtikrindami duomenų centrų paslaugas užsienio klientams, mes taip pat, kaip bet kuris prekių arba paslaugų eksportuotojas, įnešame valstybei užsienio valiutą, kuri mažina valstybės mokėjimų balanso deficitą,” mano DEAC valdybos pirmininkas Andris Gailītis. “Naujomis globalizacijos ir informacijos technologijų plėtros sąlygomis klientui iš esmės nereikšminga, kad duomenų centras būtų kuo arčiau jo. Svarbu, kad duomenų centras būtų patikimas, gerai aprūpintas, kad duomenys būtų kaip galint lengviau pasiekiami klientams ir jų partneriams,” nurodo Andris Gailītis.

DEAC yra didžiausias duomenų centrų operatorius Latvijoje, kuris savo klientams siūlo platų IT išorinių paslaugų asortimentą, apimantį duomenų centro paslaugas, kompiuterių technikos ir IT aptarnavimą, WEB tinklapių ir sistemų kūrimą, hostingo paslaugas ir konsultacijas. Klientų skaičius jau pasiekė 2 tūkstančius, tarp jų yra bankai: Latvijas Banka, Rietumu Banka, Danske Banka, taip pat inbox.lv, one.lv, Tele2, Seesam Latvija, TV3 Latvija, The Baltic Times bei kiti dideli projektai ir įmonės. DEAC yra oficialus DELL sprendimų platintojas Latvijoje, taip pat oficialus tokių IT technologijų įmonių kaip Microsoft, APC ir Doclogix partneris. 

   

Facebook komentarai