Erzinantis nemokamų mobilių žaidimų dominavimas: kodėl leidžiame pinigus kavai, bet gailime žaidimui? (Video)

RPG projekto The Banner Saga kūrėjai iš studijos Stoic mano, kad šiuo metu mobilių žaidimų kūrėjai stengiasi vartotojams pasiūlyti kuo daugiau nemokamų žaidimų. Tačiau panašu, kad tokia situacija Stoic atstovų netenkina.

Vienas iš studijos Stoic įkūrėjų John Watson teigė, kad šiuo metu sudėtinga nustatyti protingą The Banner Saga versijos, skirtos iPad, kainą. Kartu leido suprasti, kad nemokamų žaidimų gausa nepatenkinta ir iPad kūrėja Apple.

„Apple nepatenkinta, kaip ir visi kiti, ta labai populiaria mobilių programėlių rinkos situacija, kai žmonės nenori mokėti nieko“, – pažymėjo John Watson. „Jie mano, kad 4 doleriai – tikrai per didelė suma, nors tai visiškai nelogiška, atsižvelgiant į daugumos žmonių gyvenimo būdą.“

„Jie [vartotojai] išleidžia 600 dolerių iPad įsigyti, 4 dolerius – už kavą, 20 dolerių – už pietus, tačiau kai reikia išleisti 5 dolerius žaidimui, tarsi pradedama kalbėti apie sprendimą, kuris pakeis visą jų gyvenimą. Aš taip pat nepatenkintas šia situacija“, – piktinosi vienas iš Stoic įkūrėjų.

Kitas Stoic atstovas – Arnie Jorgensen – teigė, jog iPad Air pasirodymas, taip pat didelė šios planšetės sparta paskatino Apple kovoti su nepalankia tendencija – skatinti ir palaikyti kūrėjus, kurie išleidžia Premium klasės produktus. „Taigi jie paragino pakelti mūsų žaidimo kartelę dar aukščiau, tačiau mes vis dar svarstome.“

Stoic šiais metais jau išleido iOS skirtą žaidimo „The Banner Saga: Factions“ versiją, kuri turi tam tikras monetizacijos galimybes, tačiau žaidėjų jos nesudomino. Arnie Jorgensen mano, kad studija galėjo uždirbti žymiai daugiau, jei žaidime būtų įkyriai siūloma išleisti tam tikrą kiekį pinigų žaidime esantiems daiktams, herojų tobulinimo galimybėms ir t.t.

FACEIT.LT – IT Naujienos

   

Facebook komentarai