Hibridiniai traukiniai Japonijoje turėtų pasirodyti iki 2015 m.

Japonija daro nuostabų postūmį ekologinio tvarumo link ir į šalies „žaliąsias“ programas įtraukia naujus dyzelinius-elektrinius hibridinius traukinių prototipus.

Vakarų Japonijos geležinkeliai (WJR) paskelbė, kad greitai pristatys dyzelinius-elektrinius hibridinius traukinių prototipus. WJR sako, kad jų plėtros darbai jau beveik baigti ir teigia, kad praktines hibridinių traukinių versijas bus galima pradėti eksploatuoti dar iki 2015 m.

„Žaliuosiuose“ traukiniuose naudojami dyzeliniai varikliai kartu su ličio – jonų akumuliatoriais. Pastarieji gali būti įkraunami ir iš energijos, pagamintos tada, kai traukinys sulėtina greitį. Tokia energija gali būti naudojama traukinio žibintams, klimato kontrolės sistemoms aprūpinti ir kitoms reikmėms. Pagal WJR, dyzelinių – elektrinių variklių degalų sąnaudos mažesnės maždaug 13 %.

WJR prototipinių dyzelinių-elektrinių traukinių bandymai atliekami jau nuo 2009 m. Tyrimų metu buvo patikrintas hibridinių sistemų gebėjimas sumažinti degalų suvartojimą. Rezultatai įtikino WJR uždegti šiems traukiniams žalią šviesą. Tačiau kūrimo procesą prailgino keletas itin svarbių dizaino aspektų, tokių kaip baterijų įtaisymo vieta ir dvejonės dėl jų krovimo laidais tinklo.

   

Facebook komentarai