Kaip ir kodėl skiriamosios salelės keliuose padeda išvengti eismo įvykių?

Pastaraisiais metais Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose atsirado daug skiriamųjų salelių. Tai viena iš dažniausiai šiuo metu taikomų inžinerinių eismo saugumo priemonių, kurią taikyti paskatino geri pavyzdžiai pažangiose Europos valstybėse. Skiriamosios salelės dažniausiai įrengiamos, ten, kur dėl eismo įvykių pavojaus svarbu važiuoti mažesniu greičiu.

Tokių salelių atsiradimu nėra patenkinti greičio mėgėjai, nes pro jas sudėtingiau pravažiuoti stipriai viršijant leidžiamą važiavimo greitį. Dažniausiai skiriamosios salelės įrengiamos sankryžose, nes jose didelė eismo įvykių ir sunkių pasekmių tikimybė.

„Salelė šiek tiek susiaurina ir iškreivina važiuojamąją dalį, – pasakoja Transporto ir kelių tyrimo instituto Saugaus eismo grupės inžinierius Mindaugas Katkus. – Dėl to vairuotojai artėdami prie tokios salelės automatiškai labiau sutelkia dėmesį ir dažniausiai pasirenka saugesnį važiavimo greitį.“

Anot pašnekovo, sankryžose tokios salelės įrenginėjamos neatsitiktinai – čia kertasi transporto srautai ir yra didesnė eismo įvykių tikimybė.

Išsamiau apie skiriamųjų salelių veiksmingumą, siekiant sumažinti eismo įvykių keliuose – šiame vaizdo reportaže.

Vaizdo siužetas

var c = „Transportas"; var _delfiVideoX = 530;var _delfiVideoY = 314;var _delfiVideoSalt = „wckj3P9k";_createDelfiVideo();

   

Facebook komentarai