Savadarbio elektrinio "Kawasaki" kuro sąnaudų ekvivalentas - 1 litras kuro šimtui kilometrų

Šio namų gamybos elektrinio motociklo kuro sąnaudų ekvivalentas yra 1 litras šimtui kilometrų. Žinoma, jo maksimalus greitis siekia tik 64km/h, o su vienu akumuliatorių įkrovimu maksimali nuvažiuojama distancija siekia kuklius 24km, tačiau variklis veikia tyliai, ekologiškai ir be jokių vibracijų. Nekaltinkite automobilius ir motociklus gaminančias kompanijas - jos tikrai dirba labai įtemptai. Ir su jų "labai" ribotais resursais kaip galima tikėtis, kad jos pajėgs konkuruoti su vienu vaikinu, kuris turi ribotas mechanikos žinias ir perka visas detales iš laužynų?

"Aš nusipirkau naudotą 8AG galios "Briggs & Stratton" ETEK motorą "Craigslist" internetinėje svetainėje. Tada aš sumontavau motorą į motociklo rėmą naudodamas tas pačias montavimo angas ir papildomą plokštelę laužyne rastos skardos. Grandinę ir galinio rato žvaigždę pirkau ūkinių prekių parduotuvėje", pasakoja Benas Nelsonas. Jo metodo nepavadinsi "aukštosiomis technologijomis", tačiau jis išties efektyvus. Dabar šis elektrinis "Kawasaki" motociklas yra jo pagrindinė transporto priemonė.

Šiuo metu sparčiai auga vadinamųjų "Ekomoderių" (angl. Ecomodders) skaičius. Tai žmonės, kurie savo transporto techniką modifikuoja siekdami ekonomijos, o ne greičio. "Jei benzinas kainuoja trys doleriai už galoną, o aš galiu nuvažiuoti 300 myliu su ekvivalenčiu elektros kiekiu, tai 300mpg sąnaudos nėra blogai motociklui, ar ne?", - teigia Benas, aiškindamas savo motyvaciją pasigaminti elektrinį motociklą.

   

Facebook komentarai