Stulbinanti planšetofonų paklausa baigia apversti rinką aukštyn kojomis

Kompanijai Yahoo priklausanti analitikų firma Flurry peržvelgė planšetofonų segmento plėtros tendencijas. Analitikai pastebi, kad šios kategorijos produktų pardavimai didėja sparčiau, nei kitų įrenginių.

Per 2014 m. planšetofonų paklausa išaugo 148%, o tokiu augimu negali pasigirti nei išmanieji telefonai, nei planšetiniai kompiuteriai.

Didelių, apie 10“ ekraną turinčių planšečių pardavimai krito 20%, tuo tarpu nedidelių – padidėjo 14%.

Išmaniųjų telefonų su ekranais ne didesniais nei 5“ pardavimai per metus augo 38%.

Analitikai pastebi, kad planšetofonų dideliuose ekranuose vartotojams patogu peržiūrėti multimedijų turinį, taip pat ir filmuotą medžiagą. Populiariausios kategorijos yra sportas, naujienos/žurnalai, muzika, pramogos. Sporto programėlių populiarumas planšetofonuose per metus didėjo net 427%.

Dėl planšetofonų populiarumo nukentėjo ne tik planšetiniai kompiuteriai, tačiau ir mobilus naršymas apskritai. Internete planšetofonų vartotojai naršo tik 12% prieš šių mobilių įrenginių praleidžiamo laiko, o likusius 88% praleidžia mobiliose programėlėse.

Įdomu tai, kad planšefonų įvairovė yra kur kas mažesnė nei įprastinių išmaniųjų telefonų, kurių ekranas ne didesnis nei 5“ asortimentu. Pavyzdžiui, tolesnėje nuorodoje galite peržiūrėt, kokiais planšefonais ir už kokią kainą prekiaujama Lietuvoje.

FACEIT.LT – IT Naujienos

   

Facebook komentarai