Variklio gedimas „Qantas“ skrydžio QF32 metu - orlaivis apsisuka ir grįžta į Singapūrą

Airbus patvirtina, kad 2010 m. lapkričio 4 d. skrydžio QF32 iš Singapūro į Sidnėjų metu sugedo oro bendrovės „Qantas“ orlaivio A380 variklis.

A380 orlaivis, kurio registracijos numeris - VH-OQA, gamintojo serijos numeris - 14, pristatytas oro bendrovei „Qantas“ 2008 m. rugsėjo 19 d., skrido apie 8165 valandas ir įvykdė 831 skrydį. Jis yra varomas keturių „Rolls-Royce Trent 900“ variklių. Preliminarios ataskaitos rodo, kad variklis sugedo orlaiviui pakilus iš Singapūro. Lėktuvas apsisuko ir saugiai nusileido Singapūre.  Lėktuve buvo 440 keleivių ir 26 ekipažo nariai. Apie sužalojimus nepranešta.

Airbus, rūpindamasi aviacijos sauga, po 2010 m. lapkričio 4 d. skrydžio QF32 metu įvykusio „Qantas“ orlaivio A380 variklio gedimo išplatino pranešimą visiems orlaivių A380 su „Rolls-Royce“ varikliais naudotojams, prašydama atlikti variklių patikrinimus siekiant užtikrinti tolesnį saugų šių orlaivių naudojimą. Šis dokumentas įtvirtina anksčiau paskelbtus variklių gamintojo „Rolls-Royce“ reikalavimus. Šie reikalavimai netaikomi orlaiviams su „Engine Alliance“ varikliais.

Remiantis Tarptautinės civilinės aviacijos konvencijos 13 priedu, Airbus suteiks Prancūzijos Tyrimų ir analizės biurui (BEA) ir Australijos institucijoms, kurios bus atsakingos už šio atvejo tyrimą, visą techninę pagalbą. Į Singapūrą siunčiama Airbus specialistų grupė. Kai tik bus patvirtinti išsamesni duomenys, Airbus pateiks daugiau faktinės informacijos. Už tyrimą atsako atitinkamos institucijos.

   

Facebook komentarai