Klasė 2

Žaidimas skirtas kompiuteriniai tinklapio versijai, o jūs užėjote per mobiliąją versiją, todėl spauskite ČIA

Sugebėk 'įsisavinti' informaciją iš draugo sąsiuvinio taip, kad tavęs neužkluptų dėstytoja. Kai jos matymo laukas paraudonuoja, būni pagautas. Veikėją (mėlynas taškelis) valdai klaviatūros rodyklėmis, spausdamas kairįjį pelės klavišą nuskaitai nuo bendraklasio sąsiuvinio. Kai dešinėje esantis matuoklis užsipildo, tau bereikia grįžti į savo vietą. Kartais gali gauti ir kitokių užduočių.

   

Facebook komentarai

Daugiau žaidimų

Per kiek laiko su... Sužaidė:17
Purvo ralis Sužaidė:1
Pingvino skrydis Sužaidė:2
Muzikinė kova Sužaidė:0
Kosmoso užkariavi... Sužaidė:8
Atsimušimai Sužaidė:3
Auksinio pyragėli... Sužaidė:1
Grand Prix išband... Sužaidė:0
Žiurkėno bėgimas Sužaidė:5
Kilnus žaidimas Sužaidė:1
Saulės smūgis Sužaidė:4
Bėk, Semai, bėk Sužaidė:2
Lokys požeminiame... Sužaidė:5
Gravitudas Sužaidė:2
Ar suvaldysi lėkt... Sužaidė:24
Voverės pabėgimas Sužaidė:1
Alkana visata Sužaidė:3
Baras Sužaidė:1
Kribidžas Sužaidė:9
Trenk žiurkėnui Sužaidė:2