Žieminė SUV padanga, leidžianti vairuotojams važiuoti užtikrintai

Naujojoje MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangoje įdiegtos technologijos, lėmusios lengvųjų automobilių padangų MICHELIN X-ICE NORTH, kurios nuo 2009 m. platinamos Šiaurės regiono valstybėse (Suomijoje, Švedijoje ir Norvegijoje), Baltijos šalyse ir Rusijoje, sėkmę.

Naujoji MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padanga siūloma 26 dydžių, kurių 19 yra visiškai nauji. Iš viso dygliuotų MICHELIN padangų gamą sudaro 46 skirtingi visureigių ir SUV padangų modeliai, o tai reiškia, kad MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangas galima montuoti ant 90 % šiuo metu rinkoje esančių automobilių. Naujosios MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangos paskirtis yra suteikti vairuotojui pasitikėjimą ir didžiausią saugumą, todėl palyginti su savo pirmtaku, ši padanga užtikrina geresnes kelių sričių eksploatacines savybes:

  • 6 % trumpesnis stabdymo kelias ant sniego ir ledo,
  • 15 % geresnis sukibimas pajudant iš vietos ant sniego,
  • 10 % geresnis šoninis sukibimas ant sniego,
  • 8 % mažesnis pasipriešinimas riedėjimui, taigi, mažesnės ir degalų sąnaudos,
  • 5 % mažiau dyglių, todėl padanga daro mažesnį poveikį aplinkai.
  • 6 % trumpesnis stabdymo kelias ant sniego ir ledo

Nors MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangoje yra 5 % mažiau dyglių (siekiant atitikti aplinkosaugos reikalavimus, kurie įsigalios Suomijoje ir Švedijoje nuo 2013 m.), dėl įdiegtos „Durastud“ sistemos ir geresnio išilginio ir skersinio dyglių paskirstymo tarp padangos kraštų ir centrinės protektoriaus dalies stabdymo kelias ant ledo ir sniego vidutiniškai sutrumpėja 6 %.

15 % geresnis sukibimas pajudant iš vietos ant sniego

MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangos „Full Active Tread“ protektorius išsiskiria nauja geometrija ir didesniu lamelių tankiu. Palyginti su pirmtaku, padangoje yra 6 % daugiau lamelių ir 64 % daugiau protektoriaus blokų, todėl padangos sukibimas pajudant iš vietos ant sniego padidėja 15 %1, o šoninis sukibimas – 10 %.

Mažesnis poveikis aplinkai

Naujoji MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padanga jau atitinka aplinkosaugos standartus, įsigaliosiančius 2013 m. Suomijoje ir Švedijoje, kurie apribos dyglių skaičių viename perimetro metre iki 50 (TSFS 2009:90). 5 % sumažėjus dyglių taip pat mažiau dėvisi ir keliai. Tačiau tai dar ne viskas. Ant šoninės MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangos sienelės esantis ženklas „Green X“ patvirtina padangos energijos efektyvumą. To pasiekta į gumos mišinį įmaišius kvarco, kuris sumažina padangos pasipriešinimą riedėjimui 8 %.

Dygliuotas padangas geriausia rinktis, kai temperatūra yra 0–10 °C šalčio.

Sukibimas ant apsnigto kelio skiriasi atsižvelgiant į tai, ar sniegas tirpsta ar yra suspaustas, ir netgi nuo to, ar važiuojama ryte ar vakare. Taip pat sukibimas ant apledėjusio kelio nėra vienodas, kai spaudžia -20 °C ir -5 °C laipsnių šaltis. Pagrindinis žiemos kelių bruožas – nuolat kintamos kelio dangos sąlygos. Su šiuo sunkumu susiduria visi padangų gamintojai. Norėdamas įveikti iššūkį padangų gamintojas turi atmesti nusistovėjusius stereotipus. Daugelis mano, kad dygliai turi būti naudojami, kai temperatūra yra labai žema, tačiau iš tikrųjų yra atvirkščiai. Dygliuotas padangas geriausia rinktis, kai temperatūra yra 0–10 °C šalčio. Tikromis važiavimo sąlygomis atlikti bandymai atskleidė, kad esant -1 °C laipsniui šalčio, automobilio, važiuojančio 50 km/h greičiu, stabdymo kelias su nedygliuotomis padangomis yra 82 metrai, o su dygliuotomis padangomis – 33 metrai. Tačiau spaudžiant -20 °C šalčiui skirtumas tėra šeši metrai. Taigi dygliuota padanga, kaip MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH, labiau pritaikyta įvairioms sąlygoms.

Be to, krentant temperatūrai guma sukietėja ir prastėja sukibimas. Naujojoje dygliuotoje MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangoje panaudotas specialus gumos mišinys ir protektoriaus dizainas, kurie užtikrina išskirtinį padangos efektyvumą netgi šalčiausiu oru.

„MICHELIN FULL ACTIVE TREAD“ PROTEKTORIUS

„Stabiligrip“ technologijos užtikrinamas didesnis lamelių tankis

MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH protektoriuje yra 6 % daugiau lamelių nei pirmtake. Dėl vertikalių ir horizontalių griovelių lamelės į ledą įsikimba tarsi nagai. Sukibdamos viena su kita jos sustandina blokus, todėl padidėja stabilumas, valdymas ir stabdymas ant ledo. „Stabiligrip“ technologija taip pat prisideda prie padangos patvarumo ir ilgaamžiškumo. Tai labai svarbu, pavyzdžiui, Rusijoje, kur apskritai važinėjama dideliais atstumais.

Skirtingais kampais išdėstytos lamelės

Lamelės išdėstytos nuo 0 iki 45 laipsnių kampais. Tai užtikrina nuolatinį sukibimą visose situacijose, nesvarbu ar įveiktumėte posūkius, ar važiuotumėte tiesiai.

Dantyti protektoriaus blokai

MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangoje yra 64 % daugiau protektoriaus blokų nei pirmtake. Kad padanga geriau sukibtų su kelio danga, MICHELIN sukūrė dantytos formos protektoriaus bloko galus. Tai pagerina stabdymą ant apsnigtų kelių ir stabilumą įveikiant posūkius ant suspausto sniego.

Aktyvūs, daugiakrypčiai, sniegą išmetantys šoniniai blokeliai

MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangos šoniniai blokeliai yra „sniego kastuvo“ formos ir iš padangos pašalina sniegą. Tai pagerina sukibimą net ir giliame sniege. Šoniniuose blokeliuose taip pat panaudotos daugiakryptės lamelės, kurios pagerina padangos šoninio sukibimo savybes ant sniego.

„Durastud“ sistema: mažiau dyglių ir trumpesnis stabdymo kelias

Visame protektoriuje „Michelin“ įdiegė visapusišką dygliavimo sistemą, paremtą trimis pagrindinėmis savybėmis.

1. Specialiai sukurtas MICHELIN dyglys

„Michelin“ sukūrė savo dyglį su ypač kieta specialios formos galvute, kuri tvirčiau laikosi protektoriuje.

2. Nuo 10 iki 14 eilių ir 5 % mažiau dyglių

Atsižvelgiant į padangos dydį, naujosios MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangos protektoriuje yra nuo dešimties iki keturiolikos dyglių eilių, kurios pagerina sukibimą apledėjusiame kelyje. Dėl išskirtinio dyglių išdėstymo jų reikia 5 % mažiau, todėl sumažėja padangos poveikis aplinkai. Sumažinusi dyglių kiekį žieminėse padangose, MICHELIN tapo pirmąja gamintoja, kuri atitinka nuo 2013 m. Suomijoje ir Švedijoje įsigaliosiančius aplinkosaugos reikalavimus. Galingi MICHELIN naujovių diegimo pajėgumai taip pat leido 6 % sutrumpinti stabdymo kelią.

3. „Michelin“ dygliavimo technika

„Michelin“ specialūs pajėgumai ir automatinių dygliavimo staklių naudojimas garantuoja tolygų ir patikimą MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangų dygliavimą.

Visos šios naujovės užtikrina, kad 95 % dyglių iš protektoriaus išsikiša tik vidutiniškai 1,2 milimetro, o tai garantuoja tinkamą sukibimo ir dyglių ilgaamžiškumo balansą. Ilgesni dygliai būtų kur kas lengviau išplėšiami, o trumpesni nesukibtų su ledu. Taigi „Michelin“ suteikia geriausią įmanomą sukibimo ir ilgaamžiškumo kompromisą žiema po žiemos.

Tvirtesnis karkasas

MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangų karkasas buvo sustiprintas, kad atlaikytų didelį visureigių ir SUV svorį, ir tuo pat metu sustiprintų šoninių sienelių atsparumą smūgiams, padidintų protektoriaus ilgaamžiškumą ir pagerintų padangos stabilumą.

19 papildomų dydžių garantuoja padangų tinkamumą daugiau nei 90 % automobilių

Originalaus dydžio padangos užtikrina stabilumą, o plačios padangos lemia geresnį sukibimą ir mažesnį dėvėjimąsi. Nauja papildyta MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH padangų gama leido išlaikyti originalius žieminių padangų dydžius. Iš viso dygliuotų MICHELIN padangų gamą sudaro 46 skirtingų dydžių – nuo 15 iki 21 colio visureigių ir SUV padangos.

   

Facebook komentarai